Monday 9 January 2012

lepas geram......hahahahaha

Aku x faham r gan sikap segelintir manusia nie.....bila sesuatu jadi kat org suka fikir yg org saja wat alasan.....pemikiran cam orang x dew otak.....umur da tua tapi perangai cam budak2....cuba r jadi matang.....
pastu....sikap yg suka nak wat cerita psl org...mmg aku x berkenan lgsg.....suka menokok tambah benda yg x berlaku.....mungkin sbb da jadi tabiat sejak dulu....suka mencampuri urusan org lain.....
aku cukup x faham r....aku x suka nak ambik port org nak wat ape benda pun...tapi yg selalu menyakitkan hati akubila org nak ambik tahu psl hal aku....suka aku la aku nak wat ape gn hidup aku asalkan aku x nyusahkan hidup org.....yang sibuk nak ckp sana ckp sini tue wat ape benda....
kalau rasa x puas hati ketuk pintu.....bagi salam.....pastu kau cakap la aper yang kau nak cakap.....ikhlas sikit.......jangan nak wat mesyuarat tertutup jew.....

No comments:

Post a Comment