Monday 9 January 2012

Aku.....

aku....
aku dilahirkan pada tanggal 07 dis 1984......dilahirkan di hospital teluk intan perak.....
jam 0541 am.....aku besyukur kepada allah kerana dizinkan hidup di muka bumi nie.....aku juga mempunyai ibubapa yg baik dan syg pada aku.....walaupun hidup kami tidak semewah org lain tapi hidup kami bahgia......ayahku bekerja sebagai anggota polis di sg.siput (u)....dan ibuku bekerja sebagai konduktor bas di ipoh-kuala kangsar.......kami menetap di kampung bahgia sungai siput......tapi aku dijaga oleh opah dikampung......seminggu sekali abah dan ibuku akan dtg melawatku dikampung......dengan menaiki moto honda 70 milik abahku mereka akan dtg menjengukku dikampung....
 aku tenang berada dikampung....dgn suasana yg tenang dan sunyi aku betul2 selesa tinggal 
dengan opah dn makcikku......
                  ~bersambung~·······

No comments:

Post a Comment